Fit śniadanie na słodko

21 października, 2018 / odżywianie
Fit śniadanie na słodko

Kto lubi śniadanie na słodko, do tego zdrowe i FIT? My taaaak!☺

Placuszki z bananem i jabłkiem oraz jogurtem orzechowo-cynamonowym😋 to idealne rozpoczęcie weekendu w stylu High Carb😁
Podajemy przepis na 3 porcje (9 placuszków).
Składniki masy: Mąka ryżowa 100g, płatki owsiane 50g, 2 całe jaja, cały banan około 120g, pół kwaskowatego jabłka około 100g, mleko ryżowo-kokosowe 100mł, woda gazowana 100ml, 50g ksylitolu, szczypta soli, szczypta sody oczyszczonej.
Składniki jogurtu: Jogurt SKYR 300g, masło orzechowe MASLOVE orzechy archidowe i sól morska 40g, ksylitol 10g, cynamon.
Sposób przygotowania masy: Płatki owsiane zalać gorącą wodą, odczekać aż napęcznieją. Do miski wlać mleko, wodę, dodać mąkę oraz namoczone płatki owsiane. Banana pokroić w plasterki, jabłko w małą kosteczkę, dodać do masy, dodać ksylitol, sodę i sól. Całość wymieszać. Patelnię spryskać PAMem, lub cieńko posmarować olejem kokosowym. Masę wylewać i formować na placuszki, smażyć na małym ogniu pod przykryciem, z dwóch stron.
Sposób przygotowania jogurtu: Jogurt wymieszać z masłem orzechowym, ksylitolem i cynamonem, a następnie wyłożyć na placuszki.
Wartość odżywcza porcji (3 placuszki): 511kcal
Białko: 23,3g
Węglowodany: 78,6g
Tłuszcze: 11,3g
Załoga Akademii Formy życzy smacznego, zdrowego, weekendu!😉